donderdag 6 juni 2013

3 x Schat

Schat nr. 1) Mijn zus die terug kwam van Peru met souvenirs waarvan één voor mij namelijk
Schat nr. 2) deze schat aan parels

Prachtig toch!   Een hele schat aan schatten vanuit de natuurlijke natuur van Peru :)  Ik kan er echt een ton aan oorringen mee maken!  Ik was volledig ontroerd door deze schat aan parels!!  Ik kreeg ook nog een voorbeeldpaar oorringen klaar gemaakt door de plaatselijke bevolking!
Dank je tante Elien (en de mensen in Peru ;) )
3) Mijn klein schatje Emmy
Zondag was D-day waar we zo naar uitkeken want we gingen tante terug halen in Zaventem!  We maakten een vlagje en dan ZWAAIEN ZWAAIEN ZWAAIEN!  Heel uitbundig werd er dan met de vlag gezwaaid!




En ja hoor voor onze kleine meid kwam er ook een souvenirtje uit de grote trekrugzak.
Een prachtig bandje in de perfecte kleuren (tante Elien kent mama Lotje precies wel heel goed om perfect te weten welke kleuren er best bij Emmy haar kleren passen ...)


En ook een hele mooie waaier die nu al hangt te pronken in haar kamer!   Het werd gemaakt en verkocht op de rieteilanden in het Titicameer in peru.



Trouwens over dingen zelf maken gesproken ;) ik maakte onlangs nog deze diadeem en ring :




Geen opmerkingen:

Een reactie posten