vrijdag 31 mei 2013

Een hoodie voor een rollercoasterfan

27 mei! Een topdag voor onze rollercoasterfanvriend want hij was jarig!  En nog plezanter, we gingen allemaal stiekem op bezoek en mochten spaghetti eten.  Mmmm... Zelf maakte ik ook nog mangomousse en crème brulez en decoreerde er heel veel fruit rond zodat het leek alsof ik heel veel dessert had gemaakt :)
Maar heel belangrijk, dit jaar hadden we het ideale cadeau in ons hoofd voor hem!  Ik zou een trui zoals van papa Gov maken (http://ldotco.blogspot.be/2013/05/verslaafd.html) maar dan een feller kleurke en met een rollercoaster op!   De benodigdheden werden gehaald.  We deden nog inspiratie op toen we in Europapark waren voor de rollercoaster en maken maar!





Grappig detail : nadat het idee al in mijn hoofd zat wat ik wou maken zag de persoon in kwestie Gov's trui en zei: "Ohhhhhhhhhhhhhh, dat zou nog leuk zijn zo eentje voor mij met nen rollercoaster op...." Ik kon nog net een grijns onderdrukken en wist zo dus dat hij blij zou zijn met z'n cadeautje.

De trui maken was een makkie (na alle vorige versies), de rollercoaster knippen in flock was prutswerk, maar het uittekenen en ontwerpen van de gewenste perfecte rollercoaster om op de trui te zetten was een moeilijker jobke.   Ik was niet tevreden van mijn ontwerpjes.  Ik wou één subtiel niet te groot tekeningetje maar ik wou ook dat hij de rollercoaster herkende.  Ik haalde er Gov bij en die hielp wat tekenen en gaf me de tip van eens naar het logo'tje van Plopsaland te kijken.  

En ja, eindelijk tekende ik toch zelf iets waar ik tevreden van was!  En juijjjj joepie, hij herkende de rollercoaster direct!


Hierzie het resultaat :



Geen opmerkingen:

Een reactie posten