donderdag 23 mei 2013

Gelukkige verjaardag tante Elien!

Tante Elien is vandaag jarig!  Hiep Hiep HOERA!!  SMAK SMAK SMAK!!

We kunnen het wel enkel virtueel overbrengen vandaag want Emmytjes lieve tante zit in Peru!  En je weet geen afstand is te lang voor mij om te rijden maar dat "zeetje" ertussen bemoeilijkt de hele kwestie toch.
Maar niet getreurd we vieren het dubbel en dik als ze terug is!

Ondertussen houden we ons bezig met kadootjes maken :)  Enige tijd geleden keken we nog eens naar mijn stoffenschatkast en terug haalde ze er hetzelfde stofje uit "waauw mooi stofje é"  Moest ik mijn zus niet beter kennen zou je denken een serieuse hint maar neen, ze vindt het simpelweg gewoon een mooi stofje :)
Dus toen groeide het idee al om er een rokje mee te maken voor haar verjaardag.  Zogezegd zogedaan en met de nieuwe overlock was dat dus in 15minuutjes gefikst ;)
Ik maakte er dan ook nog oorringetjes en een bijpassende ring bij!
Onder het motto, ze zal waarschijnlijk daar in Peru toch geen tijd hebben om mijn blog te lezen en anders is het een leuke verrassing vandaag voor haar verjaardag post ik hier toch al een foto van het resultaat ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten