zondag 12 mei 2013

CAPEkanoveral

Ik kreeg van een mama de vraag om een cape te maken voor haar lief klein kabouterke omdat ze anders telkens haar theedoeken terug van z'n hoofd moest plukken.  Dus ze wou iets leuks om op haar zoontje z'n hoofd te doen. ;)
Ik hou van projectjes en na een weekendje efteling was het idee van een drakencape in mijn hoofd volledig gevormd.  Nu enkel nog uitvoeren.
Aangezien het kleintje ongeveer dezelfde leeftijd als Emmy heeft kon ik gaan meten op haar om een cape en bijhorende kap uit te tekenen.  Uitknippen uit de stof, tandjes stikken en aan elkaar stikken!!  Joepie!  Een drakencape!
Emmy zat nog in bed dus zocht ik andere slachtoffers om te passen :



Alhoewel het een heel snel probeerseltje was met wat restjes (grote weliswaar) ben ik eigenlijk wel tevreden met het resultaat!


Emmy wou hem zelfs zelf houden! Kijk maar naar haar blik en hoe ze papa aan de kant duwt en er dan onopvallend mee wegrent! :)




Veel plezier lieve drakenkabouter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten