woensdag 15 mei 2013

Zomerslaapzak

Vorige zomer had een van de kindjes in de opvang een dun katoenen slaapzakje aan en ik vond dat heel handig en goed gevonden.  Want wie vindt er net zo als ik dat ze best in een slaapzak slapen maar in een hittegolf is dat eigenlijk pure marteling voor je kleintje.  Ik dacht toen ohh zo handig, een zomerslaapzakje. Kon ik maar iemand vinden om eentje te maken... (wat mijn meme dan ging zijn ;) ).  Nu 1 jaar later blijk ik precies wel zelf te kunnen naaien zeker!  Dus nu het werd mooi weer, en ik moest nog steeds dringend die zomerslaapzak maken.
Ik zou twee enkele katoentjes gebruiken maar ik wou natuurlijk nog wat leuke accentjes gebruiken en besloot het VP twee verschillende katoentjes in kronkeling aan elkaar te zetten en wat accentjes op te naaien.  De binnenkant bestaat uit 2 gerecycleerde lakentjes die Emmy als baby had.
Nu is hij klaar, maar is de zon verdwenen!  Kom maar hittegolf! Ik ben voorbereid!  Slaapzaksgewijs dan toch ;)
Dit is het resultaat :


Geen opmerkingen:

Een reactie posten