zondag 16 juni 2013

Buzzekes

Buzzekes, tasjes, etuitjes, ...  al heel veel soortgelijke items passeerden de reveu.
Zoals deze


en deze


en deze


en ook deze


en nog velen waar ik geen foto's van heb.
Van de ene ben ik al meer tevreden dan de andere...  En de ene is ook al handiger dan de andere.
Een gsmzakje daarentegen blijft altijd handig.  Zeker met een peuter in de gooifase.
Ik maakte ooit ook al eens een gmszakje voor papa Gov maar verstevigde het niet voldoende, dus toen Emmy en ik vaderdag uitgebreid besproken, besloten we dat zij het bekladden van een papier (om een driehoek met de beste papa in de hele wereld voor in de auto te maken) op zich te nemen en ik zou nog een 2de gsmzakje maken, maar nu steviger.
Versie 1 viel heel erg in de smaak qua kleuren dus maakte ik versie 2 heel gelijkaardig.

Versie 1 :

Versie 2 :



Ik had ook nog een kit met een tutorial en stofjes voor een handtasje liggen (kerstcadeautje geweest, waarvoor nog eens dankuwel) en dit werd ook eens tijd om het te maken.  Het is een handtasje voor mij maar voor de gelegenheid mocht onze kleine meid er ook eens mee rondshowen tot de foto getrokken was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten