donderdag 20 juni 2013

I have a dream!

I have a dream… heb ik een droom? Een droom die ik al als kind had en nog nooit heb vervolmaakt?…
Met deze moeilijke vraag/ opdracht worstel ik sedert een van mijn dokters opperde dat voor ik volledig genezen wordt verklaard ik die droom nog moet uitvoeren!
Op de vraag wie die droom,  in geval het een dure wordt, zal financieren werd nogal ontwijkend gereageerd :-)
Terwijl ik hierover nadenk,  heel vermoeiend allemaal,  naai/creeer ik naarstig verder kledingsstukken ;-)

Ps : het vermoeiend zijn was geen mopje. Ik ben hondsmoe al weken aan een stuk nu! Het moe zijn toen ik zwanger van Emmy was is hier niets bij vergeleken! Als antwoord op wat ik hiervoor kan doen is,  rust een beetje,  geef toe aan je lichaam…  hmmmm… ik ben daar net zo goed in :/

1 opmerking:

  1. Niets moeilijker dan een droom vastpakken waarvan je niet weet dat je die hebt... ik duim voor je en ben benieuwd naar je naaisels!

    BeantwoordenVerwijderen