donderdag 18 juli 2013

Weinig origineel maar supercontent van!

Het lijkt wel een rage!  Overal op de blogs zie je handtassen en clutches (vind ik nog steeds een vreemd woord, al zeker om uit te spreken :) ) verschijnen.  In allerlei vormen en modellen.  De zomer en fleurige stofjes kunnen er natuurlijk voor iets tussenzitten.  Maar het is zoiets als mode wel of niet volgen, hoe meer je het ziet, hoe meer je denkt, tjèn kheb daar ook wel zin in.  Dus ik kreeg ongelooflijk veel zin om mijn eigen handtasje te ontwerpen.  Maar dan zag ik deze!!

Ik was direct gek op de kleuren, blauw met roze. Al ben ik eigenlijk geen zo'n rozefan, fan was ik nu wel! Ik win haast nooit iets (waarschijnlijk veel die dit denken :) ) maar niet getreurd, ik maak wel zelf eentje.  Sorry voor het kopiëren, maar het is eigenlijk ook een complimentje, want ik vind het een supermooie combinatie.  Nog beter dan de combinatie met oranje die ik gebruikte in dit rokje voor Emmy.
Dus zogezegd zo gedaan!  Ik had beide stofjes liggen en op mijn vorige post kon je zien dat ik ook mijn paspel er zelf voor maakte.  Ik tekende wel zelf mijn patroontje want ik wou een iets bredere "poep" van de clutch.  Ik maakte het patroon aan de hand van haar tutorial.  Ik flockte er terug een elfje op.  
Er werden 2 lapjes van 55 op 45 gebruikt want in vind de kleurencombinatie zo leuk dat ik er ook nog een kleedje voor Emmy mee zal maken.  Ligt al in stukjes klaar.  Toen had ik nog wat restjes over en daar maakte ik dan maar nog een miniclutchke mee :)
Ook een polsbandje mocht niet ontbreken natuurlijk!

Mijn versie :

Volgende projectje in de handtassen/clutch categorie is een echt handtas voor mezelf waar de clutches mooi in passen.  Amai dit zal nog ordelijk worden!! :) 

1 opmerking:

  1. Whooe! Die is ook mooi zunne! Ik zit zelf ook in handtassen/clutch modus. Er broedt vanalles in mijn hoofd, de stofjes beginnen gecombineerd te geraken, ik ben modellen aan het tekenen, nu alleen nog tijd vinden om te naaien ;)
    Nu ligt er ook een handtas voor mezelf op de werktafel, een keischoon, al zeg ik het zelf ;)

    BeantwoordenVerwijderen