dinsdag 30 april 2013

Woehoeeeeew!!

Woehooooooeeeeeeeeeeeeewww!!!  Ik heb een eigen naaihoek die niet meer tevens als livingtafel dient! :)
In onze living staat ook onze bureau wat verstopt achter een kast, Gov's computer stond/staat daarop, maar eigenlijk gebruikt hij die weinig.  Dusssssssssssss.... ik heb er mijn naaihoek van gemaakt.  Gov vindt zijn computer er wel nog tussen als hij hem nodig heeft ;) en ik kan er gebruik van maken als ik online blogs en patroontjes wil lezen.
Ik ben heel blij met dit plekje!  En ook mijn kleine assistente is content!



En ze meent het serieus hoor!  Zie ze denken "Als dit ene cm is...


... dan neemt mama's naaihoek toch wel meerdere centimeters van de living in hoor!!" 


Gelukkig vergelijkt ze het nog niet maar haar speelhoek want die heeft wel enkele centimeters moet wijken voor mama's plekje :)

Ondertussen ben ik naast nog kinderjurkjes bezig met een hoodie voor Emmy (2de poging) en een hoodie voor papa :)  
Ter vergelijking hieronder de patroonstukjes van papa met Emmy's erop :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten