maandag 27 april 2015

Olé Olé olé oléééééééééééééé, tis gelukt!

Ole is een prachtig patroon van zonen 09!  De papieren versie van het patroon is op zich al prachtig om te zien - het staat in de boekenkast uitgestald - maar je kan er ook prachtige truien van maken.
Ik moest ietwat zwoegen en hulp inroepen van mijn man, niet dat ik achterdochtig was, maar ik dacht op een bepaald moment toch dat ik het kledingstuk onmogelijk nog ging kunnen draaien.  Bleek dat ik dan in een eerdere stap wel een keergat had moeten laten... Was ik vergeten.  Komt ervan zeker van een kledingstuk over 2 weken te spreiden :)
Soit, met veel geduld en weinig tijd heb ik toch een prachtige trui kunnen maken.  Je weet dat ik vaak nogal sceptisch ben over mijn eigen werk, maar papa en Emmy vinden het heeeeeeeeel mooi!  Dusss... mama ook dan maar :)  Warre blijft er allemaal wel wat onverschillig onder, die lacht als wij lachen :)















Patroon : Omkeerbaar truitje Ole Zonen 09 
Stof : Stof op zolder & tblauwe tricot uit mijn stoffenkast.

Ps: ik maakte er nog een simpel fronsrokje bij met zakjes in de zijnaad. ;)  Kwestie dat er altijd iets bijpast é!  

1 opmerking: