dinsdag 5 mei 2015

De liefste papa van de hele wereld!

De liefste leukste papa van de hele wereld zegt Emmy dan tegen haar papa!  En echt ze heeft geen ongelijk!  Het is de beste man, papa die iemand maar kan wensen!  En toch moet die jongen heel lang wachten vooraleer ik iets naai voor hem!  Ik had al heel lang het plan om een hemdje te maken en toen zijn verjaardag naderde (lees ongeveer 3dagen ervoor) begon ik eraan!  Toen bleek dat het al van z'n vorige verjaardag geleden was dat ik iets maakte voor hem!  Oh owwwww.... Gelukkig was het hemdje een succes!  Ik maakte het met een patroontje uit de extra bijlage van een burdaboekje, maar versmalde het wel iets.   Hij straalde in z'n hemdje!







Stof : Soft Cactus van Verkempinck (lag al een jaar klaar voor dit hemd)
Patroon : Burda extra bijlage voor mannenkledij

Voor mijn kleinste manneke ligt er een hemdje in dezelfde stof klaar om in elkaar te stikken!  Be continued!!!

1 opmerking: