maandag 5 september 2016

1 september

Voor het eerst kon ik dit jaar echt zeggen dat ik blij ben dat ze naar school vertrekken.  De peuterpubertijd van de kleinste & kleuterpubertijd van de oudste combineren met nog iets anders willen doen is niet altijd ideaal.  Ik hou superveel van hen, maar Emmy miste de uitdaging van school en Warre de leeftijdsgenootjes van bij de onthaalmoeder.

Voorafgaand aan die eerste schooldag maakte ik uiteraard terug een boekentas.  Ongeveer een weekje voor tijd begon ik eraan.  Het plan zat allang in mijn hoofd, maar de tijd en eerlijk gezegd ook de goesting ontbrak me wat.  Ik ben heel blij met het resultaat maar een boekentas maken is niet echt mij ding.  Teveel gepruts en gedoe.  :)  Elks zijn ding zeker :)

Dit werd de boekentas met uiteraard Anna & Elsa ;)




Een bijhorend turnzakje werd ook snel gemaakt ;)


En een nieuw kleedje :)
 



1 september overzichtje :

Peuterklas
 

1ste kleuterklas

2de kleuterklas


Ondertussen gaat ze al voor het 3de jaar naar school.  Ons meisje zit in het 2de kleuterklasje! Spannend en leuk en ik mis ze toch wel....


Eind augustus was het ook nog Warre's verjaardag, en we vierden het met een heus ijsfestijn :)  Een hele uitdaging in dit warme weer, het werd snel ijsjes eten geblazen maar dat leek niemand erg te vinden :)
Warre kreeg een zelfgemaakt kroontje dat mama zelf plooide en van zusje een minnie mousje ;)

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten