maandag 26 augustus 2013

In zak en as! (emotionele lezers, sla dit gerust over...)

Het was al even dat mijn naaimachine nood had aan vakantie.  Ze was wat overwerkt en moest mijn we-blijven-maar-door-doen stramien blijven volhouden.  Dit lukte ons wel en al ondervond ik wel meer problemen dan in het begin, de vriendschap bleef duren!  We brachten alles voor de reis tot een goed einde.
Oeff vakantie, rust!  Tot over 2 weken!  Rust nu maar wat.

Nu is de vakantie (al tijdje) voorbij en begon het hier al serieus te kriebelen om weer te starten.  Nu na alle opruimwerk die een vakantie met zich meebrengt en vele uitgeknipte klaarliggende projectjes later, blijkt ze nog steeds niet bekomen te zijn.
Het lukt steeds minder en minder om goede mooi rechte steken te maken.  Hoeveel ik ook herdraad, testlapjes maak en draadspanning probeer correct te zetten, ze blijft tilt slaan.  Ze kan de spanning niet meer aan.  Letterlijk dan, want de draadspanning lijkt niet meer te werken...

Echt vreselijk!!  We willen helemaal nog geen afscheid nemen van elkaar!  Ik was (op de knoopsgaten maken na) echt tevreden van mijn machientje!  Neem daar dan nog bij dat we echt nog even vriendinnen moeten blijven, want deze maand en volgende maand (en eigenlijk ook oktober) zijn echt geen goede maanden om een nieuwe vriend aan te schaffen!  Het is ook helemaal mijn verjaardag nog niet!  Om bij te huilen....

4 opmerkingen:

  1. Misschien hoeft afscheid ook niet? Er zit in Roeselare toch een goei hersteller, gewoon eens binnen steken kan al een groot verschil uitmaken!
    -koelt ook even af, en smijt het flamingokussen in het verdoemnishoekje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :) moet beetje lachen door je antwoord te lezen want had flamigokousen gelezen :)

      Verwijderen
    2. Welke naaimachine heb jij als ik zo curieus mag zijn?

      Verwijderen
    3. 'T zou eens iets anders zijn ;)
      Ik begon op mijn moeders machine, +30e Pfaff maar kocht mezelf een Janome - op aanraden van de naaiwinkel - warr ik heel content van ben. Een QDC4130 peins ik.

      Verwijderen