maandag 2 november 2015

Lili gaat ondertussen overal naar toe!

Hoe zalig is het om met je dochter, gehuld in een Lili uiteraard, rond te rijden om je eigen gemaakt patroontje te verkopen en op terugweg samen liedjes te zingen van blijdschap!

We zongen alle variaties van "Ik zag twee beren, broodjes smeren OOOOOOOOOOOOOH dat was een wonderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..." en dit zeker 10 keer na elkaar...

Ik trok inmiddels naar een paar van mijn favoriete stoffenwinkels den beer in Harelbeke, Verkempinck in Oostende en Sjiekebiele in Brugge om het patroontje voor te stellen en allemaal waren ze enthousiast! Joepie! *Glunder*  
Uiteraard verkopen Stof op Zolder en mezelf als LdotCo ook de Lili.  En ook Ateljee P en Framalo hebben het in hun rekken liggen. Bij Framalo is er zelfs een workshop om de Lili te leren naaien op 1 december!  Zalig!

Hier kan je trouwens altijd alle verkooppunten terugvinden : http://deschatkaart.be/verkooppunten

Zelf heb ik het al heel veel gemaakt en toch blijft het niet vervelen!  Op pinterest kan je verschillende versies zien.  Uiteraard mogen jullie altijd jullie versie doorsturen naar info@deschatkaart.be zodat ook jullie jurkje daarop kan pronken!

Mijn 3 laatste versies :

Roze tricot gecombineerd met een stofje die ik ooit van Denemarken meebracht:





Groene tricot gecombineerd met een prachtig Cotton & Steel stofje van bij stof op zolder
Oorspronkelijk wou ik hier een hemdje mee maken, maar sorry klein broertje het is een jurkje voor zusje geworden ;)



En de laatste Lili is een speciale Lili!  Ik kan die namelijk nog niet helemaal onthullen.
Ik doe namelijk mee aan music for life met bloggers for life.



Samen met een 50 tal andere bloggers, en amai er zitten een aantal grote vissen bij hoor ;), maken we elk een kledingsstuk dat we veilen voor het goeie doel.  Je zal kunnen een lotje kopen en maakt zo kans om het kledingsstuk te winnen.  Alle opbrengst van de verkochte lotjes gaan naar het goeie doel!
Meer info over de goeie doelen vind je hier en hier!  En meer info over de veiling hier.

Sneak Peek van de Lili die ik maakte :

Ik doe mee de week van 30 november tot 6 december.  Dus bekijk dan zeker mijn blog en je vind alles wat je nodig hebt!  Hou ons zeker in de gaten!

Tot gauw!

4 opmerkingen:

  1. Naarstig bijtje!
    Héle mooie versie. Prachtig.
    Ik maakte er ook mr kan ze niet toevoegen i d map v pinterest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik blijf bezig :) net zoals jij é :)
      Ik pinde al eentje van je blog. Ik weet niet of we pinterest eigenlijk kunnen opstellen dat jullie dat zelf kunnen? Maar intussentijd mag je ze alvast doorsturen naar info@deschatkaart.be ;)

      Verwijderen
  2. De curieuzeneuzemosterdpot in mij is helemaal geprikkeld!

    BeantwoordenVerwijderen