donderdag 26 november 2015

Grootse plannen!

Grootse plannen staan er op de planning!  Spannend!

1) Zelvegemakt

Het eerste wat op het punt staat te gebeuren is het beursje Zelvegemakt.  Superleuk en gezellig is het daar, allemaal zelfgemaakte dingen van getalenteerde creatieve mensen. Alles gebundeld in 1 gezellige creabeurs.
Ik sta er 2 keer van 11u tot 17u30, zaterdag en zondag!

Hier vind je meer info :  http://www.izegem.be/content/5373
Op de facebookpagina vind je foto's en info over wie er allemaal komt!


2) LdotCo.be


Eindelijk komt het ervan. Noteer maar in je agenda : 1 DECEMBER 2015!!  Mijn eigenste site met mijn zelfgemaakte kleertjes waar ik hart en ziel in stak te koop gezet voor u!  Ik hoop dat jullie genieten van het rondneuzen en misschien wel iets leuks unieks naar uw goesting vinden.
In eerste instantie zijn het allemaal kledingsstukken die reeds gemaakt zijn die online komen.
Later (lees: liefst zo gauw mogelijk) komt er nog een "design-your-own"-gedeelte.  Daar zal u zelf je eigen uniek buitengewoon onvergelijkbaar kledingstuk kunnen samenstellen door te kiezen uit verschillende stofjes.  Kijkt u er ook naar uit?  Ik alvast wel!  Het wordt vast zoiets als die aankleedspelletjes waar je je eigen kleren kan kiezen om je figuurtje aan te kleden.


3) Bloggers for life

Zoals eerder al in veel blogberichten te lezen viel ben ik een van de 50 blogsters die een kledingsstuk voor music for life/bloggers for life maakte.
Week 1 bracht al heel wat op en week 2 is goed bezig dezelfde weg op te gaan.
Volgende week 30 november tot 4december is het mijn beurt!  Maandagochtend komt mijn blogberichtje online en kan je alle info vinden om op mijn kledingsstuk te bieden en music for life te steunen.

4 opmerkingen: