woensdag 22 maart 2017

Blogstilte / Bezige bij ...

Het is al even stil op mijn blog, en deze keer is het wel omdat ik weinig of niet genaaid heb de laatste 2 maand.  Ondanks dat heb ik wel helemaal niet stilgezeten, immer een bezige bij.
Om een paar dingen op te noemen :
- Ik heb een nieuwe leuke job die heel veel energie vraagt.  Parttime maar alle overige tijd spendeer ik met de kindjes.
- Onze bouwvergunning is goedgekeurd dus we waren al veel bezig in ons huis, maar nu zijn we ieder moment wel aan kappen, breken, uitgraven, schuren, ... Alle hens aan dek!! Alles doen we grotendeels zelf.
- Ons kleinste spookje gaat sedert de krokusvakantie ook naar school! Een half dagje, en in de namiddag is hij dan bij oma, meme of mama.

Ik vind het heel spijtig om niet te kunnen naaien, maar anderzijds het verbouwen van ons huis, de nieuwe job en er zijn voor de kindjes geven ook heel veel voldoening.
En binnenkort zijn we de nieuwe routine ook wel gewend en dan kan ik tussendoor wel nog iets creëren.  Er liggen wat geknipte jurkjes klaar voor Emmy, een broekje voor Warre, een t-shirt om te flocken voor de papa, en een nieuw patroon is in de maak!

Ohh de boekentas van Warre was trouwens het laatste dat ik maakte!  Ik had een prachtig idee in mijn hoofd, maar ik zag er stiekem wat tegenop.  Een boekentas is toch nog iets anders dan kleren maken vind ik.  Ik startte met een klein hartje en wonderwel liep het van een leien dakje.  Misschien omdat ik voor 1 keer enkel dit op de planning gezet had, en niet 10 andere to do ideeën.









Boekentasje patroon van Oon
Stofje met de dino's van de Veritas
Ruitenstofje van La maison victor, restje :)
Slotjes en ringen van Kbas







2 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooie tas! Knap dat jullie de verbouwingen zoveel mogelijk zelf doen. Heel veel succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Een heel karwij maar we werken allemaal gezellig samen aan ons huis ;)

      Verwijderen