maandag 21 december 2015

Ubertrotse meter!!!!

En ja hoor, voor de tweede keer ben ik supertrots terug meter te zijn geworden!
Mijn zus is bevallen van een klein lief meisje Ami, een klein brokje van 2,910kg en 49cm.
Wat is het leuk om weer zo'n klein pitoetje vast te mogen houden.

Ik had de avond ervoor nog gezegd tegen mijn zus, wacht nog 1 dagje (superdrukke zaterdag) en dan mag het gaan komen. :)
Voilà die nacht kreeg ze weeën en diezelfde ochtend was de kleine Ami er al!  Ik kon nog voor het ochtendgloren, voor mijn kastaars wakker al een glimp gaan opvangen van het kleintje.

Hier was ze 1 uurtje "jong".

Hier was ze 1 dagje "jong".
 

Ik was heel nieuwsgierig naar Emmy's reactie op Ami.  Maar ze was direct verkocht en wil ze heeltijd vasthouden.  En ze gaat zooooo veel van haar houden en er zo goed voor zorgen :)
Kleine broer Warre, er is een kaper op de kust voor je zusjesliefde!! ;)


De kado mochten ze kiezen. Of iets groots (en duur) van de lijst of een doos vol kleertjes en babyhebbedingetjes.   En ja hoor, ze kozen voor het spannendste!  De doos!

De dozen op zich waren al een hele zoektocht, maar uiteindelijk vonden we de perfecte dozen, legodozen die je kan uitbreiden om bij te bouwen.

Warre testte ze alvast uit en ze zijn sterk!!  En er past precies 1 kindje in.

 

Nadat we Warre er weer uithaalden vulden we de doos met inhoud die wel mocht weggeven worden.
Hieronder een blik van alle zelfgemaakte en niet zelfgemaakte dingen :



Hier ligt ze al te pronken in een zelfgemaakt pyjamaatje op een zelfgemaakt dekentje :

Zo schattig!!!

En hier terug in de armen van haar lieve nichtje :










1 opmerking: