dinsdag 1 december 2015

Tromgeroffel LdotCo.be online is een feit!

Eerst en vooral de weg naar het bloggers-for-life-berichtje is langs hier.

Maar nu TROMGEROFFEL!!!!


Eindelijk, oeff hij is er! Hij is er!! www.ldotco.be
We hebben er uren aan gewerkt om te krijgen wat we wilden, dank je liefste schat van de hele wereld! We zijn superblij! Ondanks dat de laatste weken nogal hectisch waren... bloggers for life, een beursje waar LdotCo stond, ik zette een grote stap op werkvlak (dromen komen echt uit) en ons huis staat te koop... is de site online. Op misschien nog een aantal finetuning punten is de essentie van LdotCo al te zien op www.ldotco.be. Mijn eigen plekje in die grote wereld, een plekje warmte met stuff waar ik mijn hart en ziel in stopte. Zoals dit gedicht dat ik via social media vond :




Geniet, kijk, neus maar rond. En hou ons in de gaten want wie weet volgt er nog meer!

Zoals deze week tot en met 6december steekt de sint misschien wel een verrassing voor de mama's bij uw bestelling...



2 opmerkingen: