dinsdag 19 januari 2016

Groeispurtjes

Groeien, groeien en bloeien doen die kinderen hier!  Plots zag ik nu dat pot vol koffie Emmy's armen 10cm gegroeid waren of de jas 10cm gekrompen was...  in ieder geval de mouwen van haar jas die waren nu plots te kort?!??....
In allerijl knipte ik stof, gelukkig zit/werk ik nu bij de bron, knipte er een winterjas uit en stikte een paar uurtjes tijdens een middagdutje van de kindjes.  Oef een nieuwe jas voor onze lieve meid.  En blij dat ze is, en ze vertelt aan iedereen hoe zacht haar kap wel niet is. Zelf vind ik ze er ook superschattig in.


Stof :
Buitenstof : Kobaltblauwe gekookte wol van Stof op zolder
Voering : Het schattigste katoentje ooit Woodland spring van Stof op zolder (binnenkort weer op voorraad).
En de kap met een zacht wolletje.

Patroon van mezelf uiteraard ;)







 





4 opmerkingen:

  1. "In allerijl" een jas gemaakt? Knap! Daar ben ik meer dan een dag mee zoet :-). En dan nog zo'n mooie jas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uiteraard? In allerijl? Daar kan ik alleen maar van dromen :-) Jij knappe naaimadam, je hebt het toch maar weeral gedaan. Prachtige jas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was aan het twijfelen of het kobaltblauwe niet te fel zou zijn. Maar nu ben ik helemaal overtuigd!

    BeantwoordenVerwijderen