vrijdag 4 september 2015

HEPPERDIE BURTDEI!

Gelukkige verjaardag liefste klein schatje!  Mijn klein ventje die was jarig!  Mijn klein ventje die was 1 jaar!  Snik!  Wat wordt hij groot!   Ik startte met naaien toen Emmy bijna 1 jaar was en ik maakte ononderbroken al 3 jaar!! (gniffel), ieder jaar een nieuw kleedje voor haar verjaardag!  Dus nu kon ik niet anders dan voor ons venteke ook een nieuw kledingstuk te maken.  Maar ook al verjaart hij in de vakantie, het kon niet slechter qua timing zijn, want we gingen net op reis de laatste weken van augustus.  Op de valreep 1 dag voor z'n verjaardag ging ik nog aan de slag en oeff een nieuw hemdje was klaar voor de grote dag!!  Ik maakte samen met zusje nog een bijpassend kroontje, heel simpel, een kroon uit karton, stof erop geplakt en een zelfgekleurde 1 plakt erop!
Ziehier het resultaat :










Stof: Veritas
Patroon : Ottobre

1 opmerking:

  1. Zo schattig en stoer tegelijk! Gelukkige verjaardag. Nog veel creatief plezier.

    BeantwoordenVerwijderen